09 grudnia 2015

Ciepła świateczna kartka :)


Witam serdecznie :)
 Przy okazji ostatnich zakupów w Scrap Pasji, wpadłam na piękne drewniane ramki Dovecraft - Glad Tidings, później zobaczyłam papiery "A Victorian Christmas" i wtedy postanowiłam, że w swoim poście zaprezentuję  zimową kartkę w rozgrzewających klimatach.

Materiały których użyłam:  


 Kiedy zobaczyłam ramki Dovecraft po raz pierwszy, wydawały mi się małe (6 cm x 7 cm). Później jednak okazało się, że świetnie zgrywają się z obrazkami  z arkusza "Christmas story 07", a na kartkowej bazie, wielkościowo (i nie tylko) prezentują się idealnie, pozostawiając jeszcze miejsce na inne zdobne cuda :) . 
 

 Kartkę ozdobiłam pięknymi kwiatami i zawijaskami wyciętymi wykrojnikiem "Ponsettia", użyłam też kryształków i cekinów firmy Prima, liści ostrokrzewu i gałązek z zestawu "Holiday Greens".


  Wszystkie wykorzystane przeze mnie wykrojniki tną jak brzytwa. Jestem z nich bardzo zadowolona. Ostatnio szczególnie upodobałam sobie zawijasek z wykrojnika "Ponsettia".
Bardzo się cieszę, że w opakowaniu są takie dwa :D .




 Gotowa kartka prezentuje się tak :


 Do zrobienia tej kartki wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz