25 listopada 2015

Kartki na Boże Narodzenie

Witam! :) Dzisiaj wpadam z serią kartek świątecznych, które udało mi się ostatnio zrobić. Każda jest inna, ale podzieliłam je na trzy podstawowe style :D "kontrastowy" , "ciepły" i "zimny". 
     Bardzo przypadły mi do gustu kartki oparte na kontrastach. Ich żywe kolory przyciągają wzrok i według mnie prezentują się bardzo ładnie.
Kartka z domkiem, była przygotowana dla sklepu Scrap Pasja. Więcej zdjęć i szczegóły powstania kartki znajdziecie tutaj ----> KLIK 

Kolejną grupą są kartki w ciepłej tonacji. Kojarzą mi się z tradycyjnymi amerykańskimi świętami. Są bardziej staroświeckie, podstawą są obrazki w stylu retro.

Ostatnia ciepła kartka powstała dla sklepu Scrap Pasja. Na blogu sklepu znajdziecie moją notkę ze szczegółami na temat tej kartki ----> KLIK

Pozostałe kartki są utrzymane raczej w zimnej stonowanej kolorystyce. Są bardziej eleganckie, bogate w błyszczące elementy i ciężkie do sfotografowania przez ilość bieli :P
Która grupa kartek przypadła Wam do gustu najbardziej? Ja ciągle nie mogę się zdecydować, ale ostatnio ciągnie mnie do stylu pierwszego - kontrastowego :D .
Pozdrawiam i do napisania :)
Pa! Pa!

2 komentarze:

  1. Ojej jakie piękne. Tak mnie urzekły, że nie wiem, na którą grupę się zdecydować. Wszystkie są boskie. Gdybyś zrobiła 2 czy 3 to byłoby łatwiej ;) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia cudownie!!! Prześliczne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń