24 listopada 2015

Kartka Świąteczna z tagami



Witam! Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić nową kartką świąteczną.
 "Gwiazdami" tej kartki są dwa wykrojniki - Collectables - Christmas Village oraz świetne tagi Craft Dies - Frames & Tags Collection Pierced Tags. 

Jestem zauroczona tymi wykrojnikami. Szczególnie upodobałam sobie tagi :) . Wycinają się wyśmienicie. I te dziurkowane brzegi! Pewnie będę ich teraz używać baaardzo często. 
Wykrojnik z domkiem jest przeuroczy i także łatwo się wycina. Jedynym mankamentem jest zostawianie różowej farby na wykrojonych elementach :( , ale myślę, że po kilku kolejnych użyciach problem zniknie.  

Do wykonania tej kartki potrzebujecie trzech dużych tagów i jednego małego z napisem. Ja swoje wycinałam z papierów z zestawu "Glad Tidings" oraz ze zwykłego białego papieru wizytówkowego.



Tag w gwiazdki przycięłam wzdłuż wytłoczenia i umieściłam go na białym tagu
 za pomocą kosteczek z klejem
Kartkę zdobi też mała chatka. Zrobiłam ją z dwóch domków Christmas Village - białego i bordowego w kropki. Biały domek został podzielony na pół i podklejony czerwonym flockowanym papierem, natomiast od tego w kropki odcięłam sam daszek.  

Daszek ozdobiłam wykrojnikowym śniegiem z zestawu, podkleiłam na klejących kosteczkach i umieściłam na swoim miejscu :) . Domek gotowy.

 
Zielone gałązki w trzech odcieniach zieleni ( "Glad Tidings", "Najlepsze życzenia-04" i papier wizytówkowy) wycięłam wykrojnikami z zestawu "Holiday Greens" .

Przez guzik znaleziony w szufladzie mamy, przeplotłam sznureczek z zestawu "Glad Tidings". Zawiązałam go na kokardkę, ułożyłam na kartce i podkleiłam klejem "Magic".
Na kartce ułożyłam też trochę cekinów "Glad Tidings".
 

  Do zrobienia tej kartki wykorzystałam: 
Wykrojnik domek "Christmas Village" 
 Wykrojniki gałązki ""Holiday Greens"


 Pozdrawiam i do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz