22 września 2015

Zielona Księga Gości


Witam Serdecznie! Postanowiłam pochwalić się księgą gości, którą zrobiłam już dosyć dawno na wesele znajomych pogodnych duszyczek, które mi zaufały i zleciły jej zrobienie. To był mój pierwszy album. Miałam trochę obaw, ale praca z tym albumem była baaaardzo przyjemna, a i efekt końcowy bardzo mi się podoba ^^ . Jedyne co bym zmieniła to brzeg księgi. Niestety nie posiadam jeszcze odpowiedniej bindownicy i musiałam wykorzystać gotową (przy okazji dosyć drogą) bazę. Nie miałam pomysłu na to, jak ozdobić zbindowane brzegi i zostawiłam je takie jakie były. Nie wygląda to źle, ale w przyszłości chciałabym robić strony, które w całości są pokryte ozdobnym papierem. Także tego... Do mojej skromnej listy marzeń dopisuję bindownicę ;) .




Niedługo powinny pojawić się kolejne prace tego typu :) Mam nadzieję, że i Wam się podoba ta księga. Jeśli ktoś ma jakieś ciekawe rozwiązania na ozdabianie gotowych zbindowanych baz, to chętnie poznam te sposoby :D . 

A teraz trochę prywaty...
Ostatnio dużo myślałam nad swoim rozwojem. W wyniku tego, zapisałam się do szkoły policealnej COSINUS na kierunek Florystyka. Miałam trochę obaw, że w szkole będziemy robić tyle co nic, ale... Nic bardziej mylnego! (Radek Kotarski się kłania ;) )   Przez pierwsze dwa dni nauczyłam się różnych sposobów wiązania wstążek, poznałam rodzaje liści i kwiatów ozdobnych używanych we florystyce, zapoznałam się ze sposobami formowania bukietów i zrobiłam razem z dwiema koleżankami naszą pierwszą margaretkową wiązankę na piance. Jestem bardzo zadowolona z tego, jak prowadzone są zajęcia. Przydzielono nam przemiłą panią florystkę, która sama w naszym mieście prowadzi swoją pracownię (i mimo tego nie boi się przekazywania nam swojej wiedzy :D ) . 
Jestem bardzo szczęśliwa, bo wyszłam z domu i na horyzoncie widzę już otwierające się dla mnie powoli drzwi. Od dawna intensywnie kształtuje mi się w głowie wizja własnej drogi, a dzięki tej szkole wszystko nabrało jeszcze większego tempa :) Nic tylko się cieszyć. Mam nadzieję, że moje nastawienie i chęć to działania pięknie zaowocują :D

Pozdrawiam wszystkich serdecznie! Życzę miłego dnia! I odwagi do spełniania swoich marzeń już teraz ;) !

7 komentarzy:

  1. Od dawna podziwiam Cię Joanno i już tak zostanie, zasługujesz na wszystko , co najlepsze w życiu, serdecznie pozdrawiam. Lililek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Dziękuję! Bardzo się cieszę, że mój blog przegląda tyle życzliwych ludzi :))

      Usuń
  2. Piękna księga;) Och zazdroszczę Ci kursu florystyki-też o nim marzę;) Zawsze kochałam kwiaty;) Powodzenia i wszystkiego co najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szkoła jest całkiem za darmo :D Co dwa tygodnie w sobotę i niedzielę. Trwa tylko rok. Może u ciebie też otworzyli ten kierunek :)) Warto sprawdzić

      Usuń
    2. Muszę sprawdzić;) Pozdrawiam;)

      Usuń